Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek és tájékoztatóink az Adatvédelemről, Panaszkezelésről, Internetes fizetésről.
 
1. Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
A www.tsmenu.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a weboldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési és felhasználási feltételeket, adat és panaszkezelési szabályainkat és azok minden pontjával egyetért!
Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

Üzemeltetői adatok:
•    Cégnév: TS Gastro Kft.
•    Székhely: 2730 Albertirsa, Pesti út 65.
•    Adószám: 24118376-2-43
•    Cégjegyzékszám: 13-09-131262
•    Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
•    Szerződés nyelve: magyar
•    Elérhetőség: info@tsmenu.hu
•    Telefon:06 70 884 2434

A Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webáruház készételeket, élelmiszereket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.
A megjelenített termékek megrendelhetők a webáruház szoftveren keresztül. Átvehetők házhoz-szállítással. A házhoz-szállítás költségét a feltüntetett árak tartalmazzák. Áraink bruttó árak, melyek az áfát tartalmazzák.

Regisztráció
Vásárlás regisztrációval, és regisztráció nélkül is lehetséges. A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

A megrendelés folyamata
Amennyiben még nem rendelt tőlünk, vagy több mint 3 hónapja nem rendelt már, kérjük megrendelése előtt ellenőrizze, hogy a település ahová a házhozszállítást kéri, szerepel-e aktuális szállítási területeink között, mert csak az ott szereplő településekre fogadunk el rendelést. A listát megtalálja a SZÁLLÍTÁSI HELYEK menüpontban az oldalon.

1. Az adott heti étlap kiválasztása után a megfelelő nap oszlopában étel neve kiválasztható (majd a „pénztár” funkciónál a plusz/mínusz gombokkal) megadható a kívánt mennyiség.

2. Ha rákattint a "Kosár" gombra, akkor megtekintheti a kosár tartalmát.

3. Különböző étlapok esetén járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megrendelni kívánt étel esetében.

4. A megrendelés leadásának utolsó lépéseként a "Kosár"- ban található "Tovább/ Rendelés összesítő" gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.
5. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

6. Heti előfizetéses rendszerben történik a rendelések kezelése. Ez azt jelenti, hogy a rendelt termékeket a rendelés leadásakor, vagy az első szállítási napon, kell egy összegben kifizetnie.

7. Amennyiben az oldalon engedélyezve van online fizetés, akkor a rendelés elküldése után lehetősége van kifizetnie azt, a választása szerinti módon.

8. A megrendelt ételeket amennyiben online módon nem fizette ki, akkor annak átvételekor az első szállítási napon, a területi képviselőknél kell kifizetnie azok egész heti árát.

9. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8.00-tól 14.00, óráig történik.

10. Rendelésének módosításához lépjen be az oldalra regisztrációkor megadott adataival, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat.

11. SZÉP kártyával és étkezési utalvánnyal történő fizetés esetén, a lemondáskor készpénzt nem áll módunkban visszaadni, és kizárólag a futárnál tud fizetni. 

További információkat ételeink eltarthatóságáról az elfogadott utalványokról, ételeink kiszállításáról az TUDNIVALÓK menüpont alatt talál az oldalon.
Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban, illetve nyomon követheti, módosíthatja azt, ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival.
Az esetleges adatátviteli hibák kijavítása telefonon, az ügyfélszolgálati munkatárs segítségével is történhet.

Garancia
Termékeink az előhűtéses (nem fagyasztott!) technológiának köszönhetően megfelelő, hűtött tárolás mellett (+4oC) 72 óráig biztonságosan eltarthatók.

Elállási jog

A gyorsan romlandó élelmiszereket feltétel nélkül visszaküldhetem? 
Nem, mert a gyorsan romló termékek (például nem tartós élelmiszerek) és természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek esetén sem állhat el a fogyasztó a szerződéstől (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet).

Kedvezmények
Akciós és más kedvezmények nem összevonhatóak!

Kizárások
A rendeléseket a készlet erejéig teljesítjük! Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
Fenntartjuk a jogot a rendelés indoklás nélküli elutasítására!
Az esetlegesen az oldal tartalmában, illetve működésében megjelenő hibák miatt felelősséget nem vállalunk!

Albertirsa, 2016. november 16.
 
2. Tájékoztató az Adatkezelésről

Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik, fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozóknak szükségszerűen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott, a kiszállításhoz szükséges információk.

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó IP címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, és statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idejéig élnek.

A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, mert e nélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.
Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni postai levélben, vagy e-mailben küldött kéréssel, továbbá a hírlevelek alján található "Leiratkozás" link segítségével lehet.

A teljes adatkezelési szabályzatot megtalálja külön menüpontban, az oldalon.

A www.tsmenu.hu weboldal a NAIH irányába az adatkezelés tényét bejelentette.

Albertirsa, 2016. november 16.
 
3. Tájékoztató a Panaszkezelésről

Kérjük, panaszával, észrevételével elsősorban szállító kollégánkhoz, illetve ügyfélszolgálatunkhoz forduljon, a gyorsabb ügyintézés érdekében. 

A panasz 
Panasz a TS MENU tevékenységével, szolgáltatásával, termékével - vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, amelyben a panaszos egyértelműen a TS MENU eljárását (különösen: szolgáltatási, ügyintézési, - nyilvántartási hiba) kifogásolja.
Nem minősül panasznak, ha az ügyfél az általános tájékoztatást, véleményt vagy állásfoglalást igényel.

A panaszos 
Panaszos lehet a TS MEU szolgáltatási tevékenységének igénybe vevője, azaz azok, akik megrendelik termékeit.
A panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén a TS MENU vizsgálja a benyújtási jogosultságot, amelyet a benyújtó meghatalmazással igazol. Bejelentésre szolgáló nyomtatvány alkalmazása esetén a panaszos neve mellett fel kell tüntetni a panaszos törvényes, illetve meghatalmazotti képviselőjeként eljáró, panaszbenyújtó természetes személy nevét is (pl. vállalat képviselője, természetes személy meghatalmazottja, stb.). Meghatalmazás hiányában a TS MENU közvetlenül a panaszoshoz fordul az ügyintézés gyorsítása érdekében.

A panasz bejelentésének módjai

1.    Szóbeli panasz
telefonon a (06 70) 614 8484- es telefonszámon, a telefonon közölt szóbeli panaszt a hét minden munkanapján, 8 órától 14 óráig a TS MENU folyamatosan fogadja.

1.    Írásbeli panasz postai úton (TS Gastro Kft., 2730 Albertirsa, Pesti út 65.) címre, illetve telefaxon a (06 53) 999 285 számra elküldve.
2.    elektronikus levélben az minosegbiztositas@tsgatro.hu címen.

Az ügyfél eljárhat meghatalmazott útján. Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, úgy a meghatalmazásnak a polgári perrendtartásról szóló 1952. évi III.  törvényben foglalt követelményeknek kell eleget tenni. A panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén a TS MENU vizsgálja a benyújtási jogosultságot, amelyet a benyújtó meghatalmazással igazol. Bejelentésre szolgáló nyomtatvány alkalmazása esetén a panaszos neve mellett fel kell tüntetni a panaszos törvényes, illetve meghatalmazotti képviselőjeként eljáró, panaszbenyújtó természetes személy nevét is. 
Meghatalmazás hiányában a TS MENU közvetlenül a panaszoshoz fordul az ügyintézés gyorsítása érdekében.

Panaszkezeléssel kapcsolatos döntés közlése 
A TS MENU a panaszügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indokolással ellátva, és azt írásba foglalva továbbítja a panaszos részére.

Ha az érdemi döntést közlő dokumentum jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely megjelölése mellett annak érdemi rendelkezését is ismerteti.
A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat: 

- Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségéhez (Cím: 1052 Budapest, Â Városház u. 7., Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.)
- Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez (Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)
- az ügyfél döntése alapján a polgári perrendtartás szabályai szerint bírósághoz.

A TS MENU a panaszt és az arra adott választ 1 hónapig őrzi meg.
A teljes panaszkezelési szabályzatot megtalálja külön menüpontban, az oldalon.

Albertirsa, 2016. november 16.

Tájékoztató a biztonságos internetes fizetési megoldásról, mely weboldalunkon működik.

4. Biztonságos fizetés Kártyával

Weboldalunk Bankok által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújt vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztásával növeljük meg. Rendelési weboldalunk a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a kiválasztott Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat egy 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetési oldalon. A fizetőoldal adattartalmáról (kártyaszámok, jelszó) weboldalunk nem kap értesítést, azokat csak a Bank éri el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően weboldalunk tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző program beállításainak támogatnia kell az SSL titkosítást. A megfelelő összegű fedezet esetén megrendelt szolgáltatások ellenértéke, vagyis a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján (mely összeg Banktól függően többnyire 1-3 órán belül kerül levonásra a szolgáltatáshoz kapcsolt aktuális „zsebből”). 
Kérjük, olvassa végig részletes tájékoztatónkat! 

Mire figyeljen a vásárláskor?
Röviden ismertetjük, hogy miképpen intézheti a legbiztonságosabb módon vásárlását. Olvassa el fizetési tájékoztatónkat, általános szerződési feltételeinket, adatvédelmi tájékoztatónkat is, hiszen ezek garantálják az Ön adatainak biztonságát és a rendelésének teljesítési szabályait! Tartsa nyilván a mindenkori vásárlásával kapcsolatos adatait (mikor, mit, mennyiség, stb.) és a mindenkori fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait (tranzakció azonosító, engedélyszám, összeg, stb.) is. Ügyeljen rá, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá. Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót! 
A biztonságról

Az SSL (Secure Sockets Layer) egy elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. A velünk kapcsolatban álló Bankok rendelkeznek legalább 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a legtöbb Banknak a legalább 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítható az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének közel 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a választott Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek a tranzakciós információk. 

A fizetés menete
1. Ön a weboldalunkon összeállítja megrendelését, melynek összegét kártyás fizetéssel kívánja teljesíteni. 
2. Ezt követően Ön átkerül a Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez a Bank által kért kártyaadatait szükséges lesz megadnia. 
3. A kártyaadatainak megadását követően a Fizetés gombra kattintva tudja elindítani a fizetési tranzakciót. 
4. A fizetést követően Ön visszatér a weboldalunkra, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kap. 
Tájékoztatótónkat az internetes fizetésről, oldalunkon is megtalálja.
Megkönnyítettük a választást... előre összeállított menüinkből pillanatok alatt kiválaszthatod a Neked megfelelőt.
Takarékos menük
Fittest menük
Töltött húsok
Hal ételek
Tészta ételek

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Értesülj elsőként heti akcióinkról, kérd heti étlapunkat e-mailben!